CUMHURİYET BAŞSAVCISI GÜRDOĞAN'DAN VALİ TORAMAN'A VEDA ZİYARETİ
Çanakkale Cumhuriyet Başsavcısı Dr. Özkan Gürdoğan, tayininin çıkması nedeniyle Valimiz Doç. Dr. Ömer Toraman’a veda ziyaretinde bulundu.
23 Haziran 2026 - 17:35
Gerçekleşen ziyarette Vali Doç. Dr. Ömer Toraman, ilimizdeki görev süresi boyunca yaptığı hizmetlerden dolayı Başsavcı Gürdoğan’a teşekkür ederek yeni görev yerinde başarılar diledi.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.
Kaynak: Çanakkale Valiliği.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.
Kaynak: Çanakkale Valiliği.


















YORUMLAR