AYDIN SEVİNÇ BAŞKAN SEÇİLDİ
1903 Çanakkale Beşiktaşlılar Derneği Olağan Seçimli Genel Kurulunda tek aday olarak giren Aydın Sevinç Başkan seçildi.
Geçtiğimiz günlerde adaylığını açıklayan Beşiktaş Jimlistik Kulübü Divan üyesi Aydın Sevinç, 1903 Çanakkale Beşiktaşlılar Derneği başkanı seçildi. Kongreye Kepez Belediye Başkanı Birol Arslan, Çanakkale Tarım ve Orman İl Müdürü Ergün Demirhan, Dernek Kurucu Başkanı Fikri Başer, Kurucu Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Azem Ülkü, 1915 Çanakkale Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Uğur Aydın, Çanakkale Ticaret ve Sanayi Oadası Başkan Adayı Turgay Kılıç, STK temsilcileri, Dernek Üyeleri ve Basın Mensupları katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşının ardından Divan seçimi gerçekleştirildi. Geçmiş Dönemin Faaliyet Raporu, Mali Raporu ibra edilmesinin ardından yönetim kurulu seçimlerine geçildi. 401 kişilik hazirun listesinin 154'ünün katıldığı kongrede tek aday olan Aydın Sevinç oy birliği ile başkan seçildi.
Seçim sonrası bir teşekkür konuşması yapan Başkan Sevinç;"Değerli 1903 Çanakkale Beşiktaşlılar Derneği üyeleri, kıymetli yol arkadaşlarım, büyük Beşiktaş ailesinin onurlu neferleri. Bugün burada yalnızca bir seçim sonucunu konuşmak için değil; bir inancın, bir sevdanın ve büyük bir dayanışmanın yeni başlangıcına tanıklık etmek için bir aradayız.
Öncelikle şahsıma ve ekibimize göstermiş olduğunuz güven için her birinize yürekten teşekkür ediyorum. Sandığa giderek iradenizi ortaya koyan, derneğimizin geleceğine sahip çıkan, bu büyük aileye gönül veren tüm üyelerimize minnettarım. Bu görevi bir makam olarak değil, bir emanet olarak görüyorum. Çünkü 1903 Çanakkale Beşiktaşlılar Derneği yalnızca bir dernek değildir. Burası; Beşiktaş sevgisinin, Çanakkale ruhuyla buluştuğu yerdir. Burası; siyahın asaletiyle beyazın temizliğini, Çanakkale’nin kahramanlık mirasıyla birleştiren güçlü bir gönül hareketidir. Bizler Beşiktaşlıyız. Beşiktaşlı olmak yalnızca bir takımı sevmek değildir. Beşiktaşlı olmak; haksızlığa karşı dik durmak, zorluklar karşısında pes etmemek, iyi günde de kötü günde de aynı sevdaya sahip çıkmaktır. Beşiktaş Jimnastik Kulübü, 1903’ten bu yana sadece sahalarda kazandığı kupalarla değil; duruşuyla, tarihiyle, karakteriyle ve taraftarının eşsiz bağlılığıyla büyük olmuştur. Beşiktaş büyüktür; çünkü arkasında sadece tribünler değil, yürekler vardır. Beşiktaş büyüktür; çünkü bu sevda parayla, makamla, güçle değil; inançla, emekle ve sadakatle yaşanır. Beşiktaş büyüktür; çünkü onun formasında ter, armasında onur, taraftarında asalet vardır. Bugün sizlerin desteğiyle çıktığımız bu yolda en büyük hedefimiz; derneğimizi daha güçlü, daha aktif, daha üretken ve daha birleştirici bir yapıya kavuşturmaktır. Kapımız herkese açık olacak. Hiçbir üyemiz kendini yalnız hissetmeyecek. Her fikir bizim için değerli olacak. Gençlerimizi bu sevdanın içine daha güçlü katacağız. Çocuklarımıza Beşiktaş ruhunu, dayanışmayı, vefayı ve aidiyeti anlatacağız. Çanakkale’de Beşiktaş adını daha görünür, daha saygın ve daha güçlü hale getirmek için hep birlikte çalışacağız. Bu dernekte kırgınlıkları değil kardeşliği büyüteceğiz. Ayrışmayı değil birlikteliği savunacağız. “Ben” değil, “biz” diyeceğiz. Çünkü Beşiktaş bize bunu öğretti. Çünkü Çanakkale bize bunu öğretti. Değerli arkadaşlarım, Bugün kazanan Aydın Sevinç değildir. Bugün kazanan 1903 Çanakkale Beşiktaşlılar Derneği’dir. Bugün kazanan Beşiktaş sevdasıdır. Bugün kazanan birlik, emek ve inançtır. Artık seçim geride kalmıştır. Bundan sonra hep birlikte omuz omuza verme zamanıdır. Derneğimizin çatısı altında hiçbir ayrım olmadan, aynı arma için, aynı sevda için, aynı hedef için çalışacağız. Ben ve yönetim kurulu arkadaşlarım; sizlere karşı sorumluluğumuzun farkındayız. Bu görevi layıkıyla taşımak, derneğimizin adını gururla temsil etmek ve sizlerin güvenini boşa çıkarmamak için var gücümüzle çalışacağız. Bu yolda kolay günler de olacak, zor günler de… Ama biz Beşiktaşlıyız. Zor olanı severiz. Mücadeleden kaçmayız. Umudumuzu kaybetmeyiz. Çünkü bizim sevdamızda teslim olmak yoktur. Söz veriyorum: Bu dernekte emek olacak. Bu dernekte vefa olacak. Bu dernekte dayanışma olacak. Bu dernekte Beşiktaş’a yakışan bir duruş olacak. Ve en önemlisi, bu dernekte her zaman üyelerimizin sesi duyulacak. Bu anlamlı görevi bana layık gören tüm üyelerimize, seçim sürecinde emek veren arkadaşlarıma, geçmiş dönemlerde derneğimize hizmet eden başkanlarımıza ve yöneticilerimize, Beşiktaş sevdasını Çanakkale’de yaşatan herkese gönülden teşekkür ediyorum. Allah utandırmasın. Yolumuz açık, birliğimiz daim olsun. Şerefimizle, hakkımızla, inancımızla; her zaman Beşiktaş!" dedi.
Dilek ve temenni konuşmalarının ardından toplu fograf çekimi ile kongre sona erdi.