Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

AYHAN GİDER ÇAĞRI MERKEZİNDE SORULARI YANITLADI

Ayhan Gider, Hem Cep Telefonundan Hem Çağrı Merkezinden Vatandaşlarla Görüşüyor

11 Şubat 2019 - 12:04

AK Parti Çanakkale Belediye Başkan Adayı Ayhan Gider, vatandaşların kendisine daha rahat ulaşabilmeleri için cep telefonu numarasını broşürlere yazarak vatandaşlara dağıttı. Bununla da yetinmeyen Gider, birebir vatandaşların sorunlarını tespit edebilmek amacıyla Çağrı Merkezi kurdu. 4 operatörün olduğu çağrı merkezini arayan vatandaşlar, kente dair sorunlarını paylaşıp, çözüm önerilerini iletebiliyor. İlk gün telefon başına geçen Ayhan Gider, operatörle görüşeceğini zanneden vatandaşları şaşırttı.

 

 

Bugün gerçekleştirilen çağrı merkezi açılış törenine; AK Parti Çanakkale İl Başkanı Av. Gültekin Yıldız, Merkez İlçe Başkanı Yıldıray Ölçek, Gençlik Kolları Başkanı Burak Balık ve partililer katıldı.  Çağrı Merkezine gelen ilk iki çağrıyı kendisi cevaplayan AK Parti Belediye Başkan Adayı Ayhan Gider, vatandaşların talep ve şikayetlerini dinledi.  Telefonda Ayhan Gider’in sesini duyan vatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemezken daha sonra kente dair sorunlarını paylaştı. Bir vatandaşın, Çanakkale’de araç park edecek alan bulamadığı yönündeki şikayetine, Gider, “Otopark ve trafik öncelikli sorun. Bunları siz hangi şiddette yaşıyorsanız ben de yaşıyorum. Çünkü ben de Çanakkale’de yaşıyorum. 130 bin nüfuslu bir kentte trafik tıkanmasının, mantıkla, akılla izahı yok. Biz, 1 Nisan’da startı verdiğimizde her mahalleye yeterince katlı otopark yapacağız ve yolları otopark olmaktan kurtaracağız” dedi.

 

Çağrı merkezini arayan ve telefonda Gider'in sesini duyunca önce şaşıran, daha sonra Mezarlık karşısındaki yeni yapılaşma alanındaki park ve yeşil alan sıkıntısından bahseden bir vatandaşın şikayeti üzerine ise Gider, “2019 yılında, yeni yeni yapılaşılan bir yerde yeşil alan bulunmaması akılla mantıkla izah edilebilecek bir şey değil. Biz de sizin gibi önce şaşırdık. Nasıl olur, 30 bin kişinin yaşayacağı yerde yeşil alan olmaz, insanların nefes alacağı yerler olmaz diye. Araştırdığımızda gördük ki, belediye bu bölgede imar verirken yeşil alan olacak alanları ne yazık ki  Sarıçay'ın kenarında göstermiş. Ve şu an orada çocuklarımızın oynayabileceği, yaşlılarımızın vakit geçirebileceği. insanlarımızın nefes alabileceği 1 metrekare dahi yeşil alan bırakmamış. O bölgeyle ilgili çalışmalar yapıyoruz. Yeşil alan olabilecek bölgeleri, gerekirse kamulaştırarak, yeşil alan olarak kullanacağız. Bunu biz de aynen sizin gibi üzülerek izliyoruz ve gerekli çalışmaları yapacağız" dedi. 

 

Açılış töreninin ardından Çağrı Merkeziyle ilgili bir açıklama yapan Ayhan Gider, “ Biliyorsunuz çağrı merkezleri kurumların iletişim için kullandıkları bir sistem. Ama biz adaylık sürecinde gördük ki Çanakkale halkının problemleri sanıldığından da fazla. Ve bu anlamda bize her ne kadar sosyal medya veya cep telefonundan da ulaşsalar da biraz daha iletişimi kolaylaştırmak için bir çağrı merkezi kurduk. Şuanda burada 4 arkadaşımız gelen çağrıları cevaplandırıyor. Onlar da problemleri tespit edip, bize bildiriyorlar. Bazı vatandaşlarımız da yeni dönemde yapmamızı istedikleri talepleri oluyor, bizim uygulamalarımıza ekleme yapmak isteyenler oluyor ve bunlarla ilgili önerilerini alıyoruz.  Biz tanıtım broşürlerimize kendi cep telefonlarımızı da koymuştuk, milletvekilliği döneminde de tüm numaralarımızı vatandaşlarımıza dağıtmıştık. Eğer çağrı merkeziyle çözemedikleri konular varsa bu anlamda da birebir beni arıyorlar. Ben bunun çok verimli bir çalışma olduğunu düşünüyorum ve arttırarak devam edeceğiz. İnşallah hedefimiz o ki; belediye seçimlerini kazandıktan sonra bu çağrı merkezini de devam ettireceğiz. Neticesinde; çağrı merkezi, devlet dairesinin yanı sıra sivil inisiyatif olarak vatandaşlarımızın ulaşabildiği alternatif bir yer de olsun” dedi.

 

Ayhan Gider, 0850 532 67 17 numaralı Çağrı Merkezi telefonundan vatandaşlardan gelecek sorun ve taleplere sürekli yanıt vereceklerini söyledi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum